Rita Takes Over European Islands | Day V & VI

 

Last day on this island… 

We had a very chill last day. We spent the whole day having some drinks at the beach, and I think you already can imagine how it ended, right? 

It was fun, lot of fun. 

After our afternoon by the beach we went to this really cool restaurant where you could see the airplanes landing to have some dinner. 

It was time to say bye to Santorini and start our adventure to our next island.  


Último dia nesta ilha… 

Tivemos um último dia muito chill. Passámos o dia inteiro a beber na praia, e acho que já podem imaginar como acabou, certo? 

Foi divertido, muito divertido. 

Depois da nossa tarde na praia, fomos jantar a este restaurante onde conseguíamos ver os aviões a aterrar. 

Estava na altura de dizer adeus a Santorini e começar a nossa aventura para a nossa próxima ilha. 




Our flight back to Athens was at midnight, and to get to our next island we needed to take two more flights. 

We arrived in Athens around one in the morning and just stayed at the airport. The next flight was super early in the morning, so it didn’t make any sense for us to get an Airbnb or a hotel just for a few hours. 

I was so excited I couldn’t sleep… again. 

I was about to board on a flight with my previous airline. It was my first time flying with them since I left the company. So you can imagine how excited I was. 


O nosso voo de regresso a Atenas era à meia noite, e para chegarmos à nossa próxima ilha tínhamos de apanhar mais dois voos. 

Chegámos a Atenas por volta da uma da manhã e ficamos no aeroporto. O próximo voo era super cedo, então não fazia sentido para nós ir para um Airbnb ou para um hotel só por umas horas. 

Eu estava tão entusiasmada que não consegui dormir… outra vez. 

Estava prestes a embarcar num voo com a minha antiga companhia aérea. Foi a minha primeira vez a voar com eles, desde que deixei a companhia. Então podem imaginar o quanto entusiasmada eu estava.  




Time to board to the second and last stop before our next destination: Bergamo. 

If you follow me for a while, you know I did my practicals for my previous airline in Bergamo exactly two years ago on the date I travelled. 

Being back at Bergamo airport brought me back so many memories. 


Altura de embarcar para a segunda e última paragem antes do nosso destino final: Bergamo. 

Se me seguem há algum tempo, sabem que eu fiz os practicals para a minha antiga companhia aérea em Bergamo exactamente dois anos no dia em que estava a viajar. 

Estar de volta ao aeroporto de Bergamo trouxe-me tantas memórias.  




Finally, our last flight from Bergamo to… IBIZA!! 

I was so so excited for Ibiza, you guys have no idea. 

We arrived in Spain around 5pm, checked in at our Airbnb and went out for some drinks and food, because when in Ibiza… 

This was how we spent two days of our dream trip… one getting drunk at the beach and the other one traveling from country to country. 

I really hope you liked this post. :)  


Finalmente, o nosso último voo de Bergamo para… IBIZA!! 

Estava tão mas tão entusiasmada para Ibiza, que vocês não fazem ideia. 

Chegámos a Espanha por volta das 5 da tarde, fizemos o check in no nosso Airbnb e fomos beber e comer, porque quando em Ibiza… 

Foi assim que passámos os dois dias da nossa viagem de sonho… um a embebedar-nos na praia e o outro a viajar de país em país. 

Espero muito que tenham gostado deste post. :) 






Follow

0 Comments