Hello October!

Good Morning!
I don't think you understand how excited I am for Fall. 
First of all, it's one of my favorite seasons of the year. Second, I'm in London and it's going to be my first time here during this season which means a lot of pictures (I hope!) and last, but not least I just love to be at home all cozy watching Netflix all day when it's cold outside. 
Also, I love Halloween and I really hope to be off that day so I can go and celebrate. 
Fall makes me so happy. I don't know why, but I just love this season. 
I'm also really excited for the next month, so I'm praying that October passes fast. I have a lot of trips planned for November, because I'm going to have two weeks off and I just can't wait to see my friends again, to travel to new places and also to share everything with you. 
Since I have a little more time right now, I really want to start getting this blog back on track. Let's see how this goes. 
I hope you have a wonderful month of October! 

Bom dia! 
Eu acho que vocês não percebem o quão ansiosa estou pelo Outono. 
Primeiro, é uma das minhas estações do ano preferidas. Segundo, estou em Londres e é a primeira vez que estou aqui durante esta altura, o que significa muitas fotografias (espero eu!) e por último, mas não menos importante, eu adoro estar em casa, toda confortável a ver Netflix o dia inteiro quando está frio lá fora. 
E também, eu adoro o Halloween e espero muito estar de folga nesse dia para poder ir celebrar. 
O outono deixa-me feliz. Não sei porquê, mas eu adoro esta estação. 
Também estou muito entusiasmada para o próximo mês, e estou a rezar para que Outubro passe depressa. Tenho várias viagens planeadas para Novembro, porque vou ter duas semanas de folga e mal posso esperar para voltar a ver os meus amigos, para viajar para lugares novos e para também partilhar tudo com vocês. 
Como agora tenho um bocadinho mais de tempo, quero muito voltar a meter este blog na linha. Vamos ver como é que isso corre. 
Espero que tenham um maravilhoso mês de Outubro!  






 


Follow

0 Comments