Dreams Do Come True



Good Morning!
This is the post I've been wanting to write for so long. I can finally tell you what I've been doing in these past few weeks, exactly 6 weeks. 
I've been doing my training course to be Cabin Crew. Well, now I'm officially CC and I couldn't be happier. But I let that subject for the next post. 
All of my life I've been waiting to be a flight attendant, but I'm a short girl and as you might know most airlines don't accept short people.  
But this was something that I really wanted and I really needed a change in my life, so I decided to give it a try. I tried, I went to the assessment day, I did my interview and one week later I got the confirmation that I've been accepted to start the course. 
I started the 6 weeks training at the end of july and finished it last wednesday. The course was very intense and not easy at all but I wanted this so much, that I couldn't give up. 
And I did it! I got my wings I came to my base which it is in London and I couldn't be a happier kid right now. 
I'm living my dream. My biggest dream. I've always looked at flight attendants like they had superpowers and being able to do what I've always wanted is the most amazing feeling in the world. 
So guys, if you want something just go for it! Don't let people tell you want to do or bring you down. Only YOU have the power to make your dreams come true! 
Dreams do come true, you just have to work hard for them.
I took these pictures on the first day of my training course. 
I really hope you like it! :)   

Bom dia! 
Este é o post que eu já quero escrever há tanto tempo. Finalmente posso dizer-vos o que tenho andado a fazer nestas últimas semanas, exactamente 6 semanas. 
Tenho estado a fazer o meu training course para ser Cabin Crew. Bem, agora já sou oficialmente CC e não podia estar mais feliz. Mas isso é um assunto que vou deixar para o próximo post. 
Durante toda a minha vida que eu sempre quis ser hospedeira de bordo, mas sou pequenina e como devem saber, a maior parte das companhias aéreas não aceita pessoas pequenas. 
Mas isto era algo que eu queria tanto e eu precisava mesmo muito de uma mudança na minha vida que decidi tentar. Tentei, fui ao meu assessment day, fiz a minha entrevista e uma semana depois tive a confirmação de que tinha sido aceite para começar o curso. 
Comecei o curso de seis semanas no final de julho e acabei na quarta feira passada. O curso foi muito intenso e nada fácil, mas eu queria tanto isto que não podia desistir. 
E consegui! Recebi as minhas asas e vim para a minha base que é em Londres e não podia ser uma criança mais feliz agora. 
Estou a viver o meu sonho. O meu maior sonho. Eu sempre olhei para as hospedeiras de bordo como se elas tivessem algum tipo de super poder e puder fazer o que eu sempre quis é o melhor sentimento do mundo. 
Se vocês querem alguma coisa, vão por isso! Não deixem que as pessoas vos digam o que fazer ou vos deitem abaixo. Apenas VOCÊS têm o poder de fazer os vossos sonhos tornarem-se realidade.  
Os sonhos tornam-se realidade, vocês só têm de trabalhar para que eles aconteçam. 
Eu tirei estas fotos no meu primeiro dia de curso. 

Espero muito que gostem! :)  





Top: Zara (here)
Skirt: Zara (here
Purse: Michael Kors (similar here)  

♥ 

Follow

0 Comments