Happiness


Good morning!
No, I'm not dead. No, I didn't give up on my blog and yes, I'm the worst blogger ever!
My life has been a rollercoaster of emotions for the past few months, and I ended up to put my blog a little bit on the side. Not because I want to, but I really needed to put myself first. 
Right now, I'm doing something that I've been waiting all of my life for and I can't wait to share with you what it is. I will tell you everything next week! But I'm so happy. I'm truly happy. 
This is not only be a good change in my life but also for this blog, because I will have a lot of stories to tell you and photos to share. 
I miss you guys, and I just can't wait to be fully back to my normal schedule and to share my happiness with you. I love you!
I hope you like today's pics and stay stuned because good things are coming! :) 

Bom dia! 
Não, não estou morta. Não, não desisti do blog e sim, sou a pior blogger de sempre! 
A minha vida tem sido uma montanha russa de emoções nos últimos meses, e eu acabei por meter o blog um bocadinho de parte. Não porque eu quis, mas porque precisava mesmo de me meter em primeiro lugar. 
Neste momento, estou a fazer algo que esperei toda a minha vida e mal posso esperar para partilhar com vocês o que é. Vou contar-vos tudo na próxima semana! Mas estou tão feliz. Estou realmente feliz. 
Esta não vai ser só uma mudança boa na minha vida, mas também para este blog. Porque vou ter imensas histórias para vos contar e fotos para partilhar. 
Tenho saudades vossas, e mal posso esperar para voltar à minha rotina de partilhar posts e também para partilhar a minha felicidade com vocês. Adoro-vos! 
Espero muito que gostem das fotos de hoje e fiquem atentos porque coisas boas estão para chegar! :) 



Body: Zara (here
Jeans: Zara (similar here
Sandals: Bershka (here

Photos by Bruno 

♥ 

Follow

0 Comments