Christmas Spirit

Hey!
Am I the only one who is really into Christmas Spirit? I'm so excited for Christmas!! You don't have idea how excited I am. 
I finished all my Christmas shopping last friday and I wore a very Christmas outfit. Well, knit sweater + red is the perfect combination for the most beautiful night of the year. 
I wore a red knit sweater with some black shorts which I love and completed the look with some black boots and my beloved Ava from Michael Kors. 
Did I mention the fact that I'm super excited for Christmas? I look like a kid! 
I'm not excited to recieve presents, honestly I don't care much about the presents but the fact I will be reunited with my family again. 
And are you excited about Christmas like I am? 
I really hope you like it :) 

Olá! 
Sou a única que está muito no espírito de Natal? Estou tão entusiasmada para o Natal!! Vocês não têm ideia do quanto entusiasmada estou. 
Acabei de comprar todas as minhas prendas de Natal na sexta-feira passada e usei um outfit muito natalino. 
Bem, uma camisola de malha + vermelho é a combinação perfeira para a noite mais bonita do ano. 
Usei uma camisola de malha vermelha com uns calções vermelhos, que adoro, e completei o look com umas botas pretas e a minha queridinha Ava da Michael Kors. 
Já mencionei o facto de estar super entusiasmada para o Natal? Pareço uma criança! 
Não estou entusiasmada para receber presentes, honestamente eu não quero saber dos presentes, mas sim do facto de ir estar reunida com a minha família outra vez. 
E vocês, estão tão entusiasmados para o Natal quanto eu? 
Espero muito que gostem :)






Knit sweater: Mango old (similar here
Shorts: Stradivarius old (similar here
Boots: Stradivarius (similar here
Purse: Michael Kors (here in size SMALL)  


Follow

0 Comments