#InstaSeptember





Hello :) 
I feel like every Insta post starts like this but it's true: I can't believe tomorrow is going to be October! How did the time go so fast? 
We are already at Fall season!! In spite that here it still really hot like summer. Where are the Fall weather? And that chilly days by the fireplace and with all the candles? Oh, I miss those days. 
I've spent half of my September month in Canada and half in Portugal. So on my Instagram this month you've seen a lot of pictures from Toronto and a lot of pictures here. 
I love how the way my Instagram is going right now. I think I'm going to continue with this kind of pictures and theme. 
I left you some of my Instagram pictures this month. 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Sinto que todos os posts sobre o Instagram começam desta maneira, mas é a verdade: não acredito que amanhã já é Outubro! Como é que o tempo passou tão depressa? 
Já estamos no Outono!! Apesar de aqui ainda estar calor como no Verão. Onde é que está o tempo do Outono? E aqueles dias mais frios ao pé da lareira com as velas acesas? Oh, tenho saudades desses dias. 
Eu passei metade do meu mês de Setembro no Canadá e metade em Portugal. Então no meu Instagram, este mês, vocês viram fotos de Toronto e fotos daqui. 
Eu adoro a maneira como o meu Instagram está a ir agora. Acho que vou continuar com este tipo de fotos e este tema. 
Deixo-vos algumas fotos do meu Instagram deste mês. 
Espero muito que gostem :) 


 

 

 

 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui

♥ 

Follow

0 Comments