Autumn Flowers



Good Morning!

Fall is here but just in the calendar because it's still so hot outside. I'm looking forward for fall weather and for cozy clothes but since it's still summer, I decided to take some pictures to show you one of my favorite clothing pieces this past summer. 
I've been so obsessed with yellow lately. Like, I want EVERYTHING yellow and when I saw this top from Patrons of Peace, I felt in love. It's so pretty for summer/fall. I love the boho vibes and the back detail. Also, the flower print is so pretty. 
I discovered Patrons of Peace this summer and I have to admit, that I'm kinda obsessed with their clothing pieces. 
I wore this beautiful top with high waist jeans and my beloved Michael Kors pumps, which I think make the look a little bit more sofisticated. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
O outono está aqui, mas apenas no calendário, porque ainda está tanto calor. Estou deserta para que o tempo de outono chegue, e para as roupas quentinhas, mas como ainda é verão, decidi tirar umas fotos para vos mostrar uma das minhas peças de roupa preferidas neste verão. 
Eu tenho andado tão obececada por amarelo. Eu quero TUDO amarelo, e quando vi este top da Patrons of Peace, apaixonei-me. É tão lindo para o verão/outono. Adoro as vibes boho e o detalhe nas costas. E também, o padrão floral é super giro. 
Eu descobri a Patrons of Peace este verão e tenho de admitir que estou bastante obececada com as peças de roupa deles. 
Usei este top lindo com umas jeans de cintura subida e os meus pumps queridinhos da Michael Kors, que eu acho que tornam o look um bocadinho mais sofisticado. 
Espero muito que gostem :) 






Top: Patrons of Peace (here
Jeans: Zara (here
Pumps: Michael Kors (here in black) 
Purse: Michael Kors (here


Follow

0 Comments