My Instagram Looks: July


Hello :) 
As you might know, at every end of the month I used to do the Instagram post. I didn't last month because I really wanted to do something different, and since there's a lot of looks I post on Instagram but not here on the blog, I decided to also share my favorite Instagram looks of the month with you. 
I really hope you like it :)  

Olá :) 
Como devem saber, no final de cada mês, eu costumava fazer o post do Instagram. Não fiz o mês passado, porque queria mesmo muito fazer algo diferente, e como tenho muitos looks que posto no Instagram, mas não aqui no blog, decidi também partilhar com vocês os meus looks favoritos do mês do Instagram.  
Espero muito que gostem :) 

July 11th
High Park, Toronto 



I love the city, but also love parks and be in       contact with nature. I always feel so relaxed and calm. It's like a therapy to me. 
I went for a walk on High Park with my mom   and of course I had to take a photo in that beautiful place. 
I also combined my top with the park. The top has a lot of pretty flowers on it.  

Eu adoro a cidade, mas também adoro parques e estar em contacto com a natureza. Sinto-me sempre tão relaxada e calma. É como uma terapia para mim. 
Eu fui ao High Park passear com a minha mãe e claro que tinha de tirar uma foto naquele sítio lindo. 
Também combinei o meu top com o parque. O top tem imensas flores giras. 

Top: Stradivarius old (similar here
Jeans: Stradivarius old (similar here on SALE!) 
Backpack: Guess (similar here) 

July 17th 
Toronto, Ontario 





I absolutely love this top. I already shared it with you in this post, but on this day I decided to try it with a mini skirt and I loved it. This is one of my favorite tops for summer.  

Eu gosto tanto deste top. Já vos mostrei neste post, mas neste dia decidi experimentá-lo com uma mini saia, e adorei. Este é um dos meus tops preferidos para o verão. 

Top: Bershka s/s'17 (here
Skirt: Zara old (similar here
Sneakers: Adidas (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (here) 

July 25th
Hamilton, Ontario  





You don't any any idea how many photos were taken before and after this one. I might share my unpublished photos aka ugly photos with you one day. 
It was rainy on this day, but I decided that I wanted to take a photo of my outfit because I love this shirt so much, and I had to share it on my Instagram. 
The only thing I don't like that much on this outfit is the sneakers. I would rather to see some wedges or heels, but somehow everytime I'm here, I always feel more comfortable with sneakers.  


Vocês não têm ideia de quantas fotos é que foram tiradas antes e depois desta. Pode ser que algum dia partilhe com vocês os meus bloopers. 
Estava a chover neste dia, mas eu decidi que queria tirar uma foto do meu outfit, porque adoro esta camisa, e tinha de partilhar no meu Instagram. 
A única coisa que eu não gosto muito neste look, são os ténis. Gostava mais de ver com umas cunhas ou uns saltos, mas sempre que estou aqui, sinto-me sempre mais confortável com ténis. 

Shirt: H&M old (similar here on SALE!) 
Jeans: Zara old (similar here on SALE!) 
Sneakers: Adidas (similar here

July 30th  
Dundurn Castle, Hamilton 



I think this look is so basic but at the same time there's something special about it. A white t-shirt and shorts or a denim skirt it’s always a good idea. 
It's a perfect outfit for when you don't know what to wear. 

Acho que este look é tão básico, mas ao mesmo tempo tem qualquer coisa de especial. Uma t-shirt branca e uns calções ou uma saia de ganga resulta sempre bem. 
É um outfit perfeito para aqueles dias em que não sabemos o que vestir.

T-shirt: Zara (similar here
Skirt: Zara old (similar here
Bag: Michael Kors (here

Sneakers: Converse (here)


♥ 

Follow

0 Comments