Different Style


 


Good morning!        
Today I have a very special post for you. And why is it special? Because it's an outfit very different from my style.
If you follow me for a while you'd know that sometimes I like to try new things and go out of my comfort zone when it comes to outfits. 
This time I went for a oversized knit sweater and black shorts with my over the knee boots which I'm so in love and I can't stop wear them.I have to say that I loved the result so much! It's such a perfect look to go out with friends or for a date with your love one. And it's also perfect for this time of the year. The whole look screams Fall to me. 
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
Hoje tenho um post muito especial para vocês. E porque é que é especial? Porque é um look muito diferente do meu estilo. 
Se vocês me seguem por algum tempo, sabem que às vezes eu gosto de experimentar coisas novas e sair da minha zona de conforto quando se trata de looks. 
Desta vez, fui para uma camisola de malha larga, com calções pretos e as minhas botas por cima do joelho que eu gosto tanto e não consigo parar de usá-las. Tenho de dizer que adorei o resultado! É um look perfeiro para sair com os amigos ou para um encontro com o vosso amor. E ainda é perfeito para esta altura do ano. O look inteiro grita Outono para mim. 
Espero muito que gostem :) 






 

Knit Sweater: Bershka Old (similar here
Shorts: Stradivarius Old (similar here
Jacket: Zara Old (similar here
Boots: Stuart Weitzman (similar here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here
Watch: Fossil (here
Purse: Michael Kors (here


Follow

0 Comments