Sometimes You Just Need A Break

 

Good Morning!
I'm so sorry for the lack of posts lately but as you can see the blog is a little bit different. I think is more clean and minimalist now but I still want to change that stupid bar between the header and the posts. 
Today I want to open up a little bit to you. If you follow me on my social media you might noticed that this past week I've been away even here on blog I haven't posted on my normal schedule. I needed a break. Don't get me wrong. I love what I do but it's hard to blog and study at the same time and lately school has got on my nerves.
I simply didn't want to post because 'I have to' but I wanted to post good content to you. I wasn't liking my pictures at all and the way my Instagram was going. 
So I decided to do a break for a week to renovate all the things I didn't like and to focus a little bit on school but now I'm back and back to my normal schedule here on blog. My Instagram schedule might change a bit because I'm tired of posting just one picture per day.  
Back to this look, I went for a very Fall look today which I have to say I love! Ripped jeans which you don't see me often wearing this, white shirt, my long knit jacket and my favorite accessorie at the moment, my bandana as a choker. 
I really hope you like it and thank you so much for being here. I love you! :) 

Bom dia! 
Peço imensa desculpa pela falta de posts ultimamente mas como podem ver o meu blog está um bocadinho diferente. Acho que está mais simples e minimalista, mas eu ainda quero mudar aquela barra estúpida entre o header e os posts. 
Hoje quero abrir-me um bocadinho com vocês. Se me seguem nas minhas redes sociais, já devem ter reparado que nesta última semana tenho andado ausente, mesmo aqui no blog não tenho postado no meu horário normal. Eu precisava de uma pausa. Não me interpretem mal, eu adoro o que eu faço, mas é difícil conciliar o blog e a escola e ultimamente a escola tem me dado cabo dos nervos. 
Eu simplesmente não queria postar porque 'tenho de', mas sim queria postar conteúdo bom para vocês. Eu não estava a gostar das minhas fotos e da maneira que o meu Instagram estava a ir. 
Então decidi fazer uma pausa de uma semana para renovar tudo o que eu não gostava e focar-me um bocadinho na escola, mas agora estou de volta e de volta ao meu calendário de posts normal aqui no blog. O meu Instagram pode mudar um bocadinho porque eu estou cansada de postar apenas uma foto por dia. 
Voltando a este look, eu fui para um look muito Outonal que tenho de dizer que adoro. Calças rasgadas que vocês não me vêm a usar com muita frequência, camisa branca, o meu casaco de malha longo e o meu acessório preferido do momento, a minha bandana como choker. 
Espero muito que gostem e obrigada por estarem aqui. Adoro-vos! :)  


 


 

 

Shirt: MO Old (similar here
Jeans: Pull & Bear Old (similar here
Knit Jacket: Stradivarius f/w '17 (here)
Boots: Zara (similar here
Watch: Fossil (here
Sunglasses: Ray-Ban (similar here
Bandana: Primark (similar here
Purse: Michael Kors (here



Follow

0 Comments