My Work Essentials

 

Good Morning! 
Today's post is a different one. I'm going to share with you all of my essentials when it comes to work or study because they are basically the same. I just switch my computer for books and papers when I'm studying.
I really hope you like it :) 

Bom dia! 
O post de hoje é diferente. Vou partilhar com vocês todos os meus essenciais para trabalhar ou estudar, porque são basicamente os mesmos. Apenas troco o meu computador por livros e papéis quando estou a estudar. 
Espero muito que gostem :) 


I'm a very organized person so I can't live without a planner because believe me I plan everything! I love to sit usually on Fridays and open my planner and plan my next week with work stuff (for my blog, Instagram, Youtube) or school stuff. 
And lately I'm in love with this planner from Mr. Wonderful. If you watch my Youtube videos you know I've talked about it in my previous video. 
It so cute! You have a lot of space to do your plans or drawings. The planner has a lot of quotes all around and they are so cute and keeps you motivated and also have a lot of stickers at the end to decorate the planner. I love it so much! 

Eu sou uma pessoa muito organizada e não consigo viver sem uma agenda, porque acreditem eu planeio tudo! Eu adoro sentar-me, normalmente às Sextas-Feiras, e planear a semana seguinte com coisas de trabalho (para o meu blog, Instagram, Youtube) ou com coisas da escola. 
E ultimamente tenho adorado esta agenda da Mr. Wonderful. Se vocês vêm os meus videos no Youtube, sabem que falei nela no meu último video. 
É tão gira! Têm imenso espaço para planear as vossas coisas e desenhar. A agenda tem imensas frases por toda a parte que são tão giras e super motivadoras e também tem vários autocolantes no final para decorar a agenda. Adoro-a! 

 

I can't live without my laptop (of course!) where I have everything I need for work. All my pictures, all my programs to edit videos or pictures and it's where I can write my posts. Basically is where I do everything you see. 
And I love to decorate it as well because it looks more cute and protects it. At the moment, I'm using this beutiful marble case from Amazon. 
When I'm making posts or edit videos I love to drink coffee or tea. Usually it's coffee in the morning and tea in the afternoon or evenings. 

Eu não consigo viver sem o meu computador (claro!) onde eu tenho tudo o que preciso para trabalhar. Todas as minhas fotografias, os meus programas para editar videos ou fotos e é onde eu consigo escrever os meus posts. Basicamente é onde eu faço tudo o que vocês vêm. 
E adoro decorá-lo porque fica mais giro e protege. Agora de momento, estou a utilizar esta capa linda em efeito mármore da Amazon. 
Quando estou a fazer posts ou a editar videos adoro beber café ou chá. Normalmente é café de manhã e chá à tarde. 

 

My last essentials are a notebook and cute pens. 
I love to have a notebook around because I can write my ideas for a post or for a video, my goals for the month or whatever it comes to my mind. I just love to use cute pens and colorful markets because I love to draw between my ideas. I have to be honest, I just do that because it looks more cute :) 

Os meus últimos essenciais são um caderno e canetas giras. 
Eu adoro ter cadernos por perto porque posso escrever as minhas ideias para posts ou para videos, os meus objectivos para o mês ou o que vier à minha cabeça. Eu adoo usar canetas giras e marcadores coloridos porque adoro desenhar entre as minhas ideias. Tenho de ser honesta, eu apenas faço isso porque fica mais giro :)  

  

Follow

0 Comments