#InstaOctober


Good Morning :)  
We just have one more month and a few days until Christmas!! Who's excited? I have to say that I'm very excited! 
But let's talk about my Instagram during October. I feel like it doesn't have a theme right now. I just post whatever I want to post. Sometimes I like it more than others but I think this is what I say to you every single month ahah
I posted a lot during October however last week I was feeling very unmotivated with everything. I didn't have ideas or inspiration just to take a simple picture. 
I think we all have those days but it took me a whole week to start feeling a little more motivated again. 
I'm thinking about getting a new theme on my Instagram but it's really hard to choose one, so I'm just going with the vibe and post what I want until I find the perfect one. 
These are some pictures from my Instagram during October. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Nós já só temos mais um mês e alguns dias até ao Natal!!! Quem está animado? Eu tenho de dizer, que estou bastante!! 
Mas vamos falar do meu Instagram durante Outubro. Eu sinto que agora ele não tem um tema. Eu meto aquilo que quero, às vezes gosto mais do que outras, mas acho que todos os meses digo isto ahaha 
Eu postei bastante durante o mês de Outubro, no entanto na última semana senti-me um bocado desmotivada com tudo. Não tinha ideias ou inspiração só para tirar uma simples fotografia. 
Eu acho que todos nós temos dias desses, mas demorou-me uma semana inteira a voltar a sentir-me um bocadinho mais inspirada outra vez. 
Estou a pensar em voltar a ter um tema no Instagram, mas é dificil escolher um, acho que vou continuar a postar aquilo que quiser e ir na vibe, até encontrar o tema perfeito. 
Estas são algumas fotografias do meu Instagram durante Outubro. 
Espero muito que gostem :) 

 

 

 

 

 

 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui


Follow

0 Comments