Quick & Easy Makeup For School




Hello guys :) 
Today I have a new video for you and this time it's going to be something new. My first kind of tutorial of my everyday makeup for school. It's a very quick and easy makeup that you can use every day or in that days you don't feel like using too much makeup. 
I also share with you in this video some of my favorite makeup products that I've talked a lot in my beauty posts here on the blog. 
I really hope you like it and don't forget to subscribe my channel to stay update and to see all the video I upload because I don't share all of the videos here :) 

Olá :) 
Hoje tenho um novo video para vocês e desta vez vai ser algo novo. O meu primeiro video tutorial da minha maquilhagem diária para a escola. É uma maquilhagem muito rápida e fácil de fazer que vocês podem usar todos os dias ou naqueles dias em que simplesmente não vos apetece usar muita maquilhagem. 
Eu ainda partilho com vocês, neste video algum dos meus produtos de maquilhagem preferidos que eu estou sempre a falar aqui nos meus posts de beleza
Espero muito que vocês gostem e não se esqueçam de subscrever ao meu canal, para terem sempre actualizações e para verem todos os videos que eu carrego, pois eu não partilho todos os video aqui :) 


 



Follow

0 Comments