Knit Jacket

 

Good Morning :)
First of all I have to apologize for not posting on Friday but I have been a little busy working on some new things for you. 
I have such a Fall look for you today. These pictures are my favorite Fall pictures so far. I love everything about them. The light, the colors, everything is how I like it and believe me, I am really picky about my pictures. 
Fall is the season for light knit jackets and I have to say that I love them. They give such a cool vibe to the look and keep you warm. 
I really love to see knit jackets and hats for Fall looks, but for this one I decided to go with a low ponytail since in my last pictures I always used the same hairstyle. 
I also used my bandana as a choker. I really like the way it looks and it's such a trend this year. 
I really hope you like this pictures as much as I do :) 

Bom dia :) 
Primeiro de tudo, tenho de pedir desculpa por não ter postado na sexta feira, mas eu tenho andado um bocadinho ocupada a preparar umas coisas novas para vocês. 
Hoje tenho um look tão outonal para vocês. Estas fotos são as minhas preferidas de Outono até agora. Adoro tudo nelas: a luz, as cores, está tudo como eu gosto, e acreditem que eu sou bastante esquesita com as minhas fotos. 
O Outono é a estação para casacos leves de malha, e eu tenho de dizer que os adoro. Eles dão uma vibe tão cool a um look, e ainda vos mantêm quentes. 
Eu adoro ver casacos de malha com chapéus para looks de Outono, mas neste decidi usar um rabo de cavalo baixinho, porque nas minhas últimas fotos tenho usado sempre o mesmo penteado. 
Também usei a minha bandana como uma choker. Eu adoro a maneira como fica e é uma grande tendência este ano. 
Espero que gostem tanto das fotos como eu :) 


 

 

 

 

 


Shirt: Bershka f/w '17 (here
Jeans: Bershka f/w '17 (here
Knit Jacket: Stradivarius f/w '17 (here
Boots: Stradivarius old (similar here
Purse: Michael Kors (similar here
Bandana: Primark (similar here
Watch: Michael Kors (similar here

♥ 

Follow

0 Comments