Review: Tarte Tartelette In Blossom Palette

 

Good Morning :) 
Today's post is a review! It's been a while since I've done one and this one is about the eyeshadow palette Tartelette in Blossom from Tarte. 
I love makeup and I had to go to Sephora here in Toronto to see all the "magic" things they have here. Sephora here have so many things, so many brands that Sephora in Portugal doesn't have and I wanted to buy something from here.  

Bom dia :) 
O post de hoje é um review! Já faz algum tempo desde a última vez que fiz um, e este é sobre a paleta de sombras Tartelette in Blossom from Tarte. 
Eu adoro maquilhagem e eu tinha de it à Sephora aqui em Toronto para ver todas as coisas "mágicas" que eles têm aqui. A Sephora aqui tem tantas coisas, tantas marcas que a Sephora em Portugal não tem e eu queria comprar algo daqui. 

 

 

For a long time I've been looking for another eyeshadow palette to add to my colection and I had my eyes on the Naked 3 from Urban Decay. It all change when I put my eyes on this one, in fact I fell in love with the original Tartelette palette but then I saw this one and this package won for me. It's so pretty!! I love the colors of this palette package. 

Há algum tempo que eu andava à procura de outra paleta de sombras para adicionar à minha coleção, e eu andava de olho na Naked 3 da Urban Decay. Tudo mudou quando os meus olhos caíram nesta, de facto eu gostei da original Tartelette paleta mas depois quando vi esta e esta embalagem para mim ganhou. É tão bonita!! Adoro as cores da embalagem desta paleta. 


I also love the colors of the eyeshadows. It's all I've been looking on a palette. They're perfect for everyday makeup. The colors are very nude, there are more darker colors but not too dark and also the shimmering ones that you can use for a more classy makeup or to give a little touch to the eye. 
I've already use it (of course!! I couldn't wait for try this beauty) and I have to say the shadows are really pigmented and really easy to blend. 
I've only used the lighter ones. I haven't tried the darker or the shimmering shades yet but I'm planning doing it very soon. 

Eu também adoro as cores das sombras. É tudo o que eu estava à procura numa paleta. São perfeitas para uma maquilhagem de dia-a-dia. As cores são muito nude, tem as cores mais escuras, mas não muito escuras e também as cores brilhantes que podem usar para uma maquilhagem mais clássica ou para dar um pequeno toque ao olho. 
Eu já a usei (claro!! mal podia esperar para usar esta linda) e tenho de dizer que as sombras são bastante pigmentadas e muito fáceis de misturar. 
Ainda só usei as cores mais claras. Aina não experimentei as mais escuras ou as brilhantes mas estou a planear fazê-lo muito em breve. 

 

This palette has twelve shadows and I love how matte they look. I love matte shadows. 
I really love all this colors and this palette. I think this is my favorite palette of the moment and I can say I'm going to use it a lot. 
I really hope you like this post :) 

Esta paleta tem doze sombras e eu adoro o quanto matte elas parecem. Eu adoro sombras matte
Eu adoro mesmo todas as cores e esta paleta. Acho que esta é éa minha paleta preferida do momento e posso dizer que a vou usar imenso. 
Espero muito que tenham gostado deste post :) 

 

Follow

0 Comments