Black For Summer

 


Good Morning :)
I'm finally posting an outfit and this one is one of favorites for summer. 
I'm wearing black shorts with my favorite top at the moment: this grey top from Zara that I brought a few months ago. For acessories, I'm wearing my new Michael Kors purse which I'm totally in love with and my So Real sunglasses. 
I really love this look. It's a very casual and confortable look just perfect for summer days. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Estou finalmente a postar um look e este é um dos meus preferidos para o Verão. 
Usei uns calções pretos com o meu top preferido do momento: este top cinzento da Zara que eu comprei à alguns meses atrás. Para os acessórios, eu usei a minha nova mala da Michael Kors pela qual eu estou completamente apaixonada e os meus óculos de sol So Real. 
Eu adoro este look. É muito casual e confortável, perfeito para os dias de Verão :) 
Espero muito que gostem :)

 

 

 

 

 

Top: Zara s/s '16 (here in blue on sale) 
Shorts: Stradivarius old (similar here
Sandals: Primark (similar here)
Purse: Michael Kors (similar here)
Watch: Michael Kors (here
Sunglasses: Dior (here)  

 





0 Comments