#InstaNovember



Hello guys :)
I've been away from Instagram since last month with all the school stuff and some things  
that I'm doing I don't have so much time as I wanted to post frequently on Instagram. I've been totally addicted to Snapchat. If you want to follow me, my username is: itslindass
I did something that I've been thinking for ages last month. I redecorated my room. It's far from done but it looks so cute and cozy. I really love it. 
I hope you like it :) 

Olá :) 
Tenho estado super ausente do Instagram desde o mês passado, com todas as coisas da escola e algumas coisas que ando a preparar, não tenho tanto tempo para postar com mais frequência. Tenho estado totamente viciada no Snapchat, se me quiserem adicionar, o meu username é: itslindass.  
Fiz uma coisa que já queria fazer à imenso tempo o mês passado: redecorei o meu quarto. Está longe de estar acabado mas está tão giro. Gosto mesmo dele.
Espero que gostem :)






You can follow me on Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui

0 Comments