Last Minute Christmas Ideas For Her

Good Morning! 
Christmas is just around the corner and if you're like me, I bet you still have some presents to buy. 
I love Christmas and I think having presents to buy until the Christmas day is part of the Christmas spirit.
So today I have some gifts ideas for you if you still have presents to buy and you're out of ideas. 
I really hope you like it. :) 

Bom dia! 
O Natal está mesmo à porta e se vocês forem como eu, aposto que ainda tem presentes para comprar. 
Eu adoro o Natal e acho que ter presentes para comprar até à última faz parte do espírito de Natal.. 
Hoje tenho algumas ideias de presentes se ainda tiverem alguns para comprar e não fizerem ideia do quê. 
Espero muito que gostem. :)  

1. Candles
Candles are the perfect last time Christmas. My favorite ones are from Bath and Body works. They all smell so good that the hard decision is to decide which one to get. Also they are really cute as well. 

2. Notebooks 
For school, to write some notes, to draw, to write inspirational quotes. Notebooks are always a good idea. This one from Supplied by Lily is one of my favorites.

3. Slippers
Slippers are becoming my favorite gift. To receive and to give. These ones are from Forever21 and they’re so cute. 

4. Pandora bracelet
Who doesn’t love to receive a Pandora bracelet? You have so many option to choose and also if the person already have one bracelet, you can always give a charm. 

5. Fujifilm Instax Camera
This one is probably my favorite. Everyone loves polaroids. 

6. Makeup
You have so many cute limited edition makeup palettes by this time of the year.  

7. Purse 
If you want to spend a little bit more money in your present, a purse is always a good idea. This one from Michael Kors is one of my favorites and it’s ON SALE! 

8. Perfume 
Perfumes are like Pandora bracelets, a “must-give”. I’m in love with the new Gucci Blossom.  

Have a wonderful Christmas! 


1. Velas  
As velas são o presente de última hora perfeito. As minhas preferidas são da Bath and Body works. Cheiram todas tão bem e a decisão mais difícil é mesmo escolher uma. E também são tão giras. 

2. Cadernos 
Para a escola, para escrever notas, para desenhar, para escrever frases inspiracionais. Os cadernos são sempre uma boa ideia. Este é do Supplied by Lily e é um dos meus preferidos. 

3. Pantufas 
As pantufas têm se tornado o meu presente preferido. Para dar e para receber. Estas são da Forever21 e são tão queridas. 

4. Pulseira da Pandora 
Quem não gosta de receber uma pulseira da Pandora? Têm tantas opções para escolher e se a pessoa já tiver uma, podem sempre dar uma pecinha para ela. 

5. Fujifilm Instax Camera 
Este é provavelmente o meu preferido. Toda a gente gosta de polaroids. 

6. Maquilhagem 
Têm tantas paletas de maquilhagem de edição limitada nesta altura do ano. 

7. Mala 
Se quiserem gastar um bocadinho mais no vosso presente, uma mala é sempre uma boa ideia. Esta é da Michael Kors e é uma das minhas preferidas e ESTÁ COM DESCONTO!

8. Perfume 
Os perfumes são como as pulseiras da Pandora, um “must-give”. E eu adoro o novo Gucci Blossom

Tenham um ótimo Natal!  



Follow

0 Comments