Hey Strangers!


Hey strangers! 
I've been avoiding writing this post for almost a month now, but I feel like it's more than time to get back in business.
This year didn't start as planned. The first two/three months of 2018 were very complicated to me in a personal level. I started to change my mind about some things and started to live more in the present, and also started to don't give a fuck about what others think about me. 
I'm not gonna lie to you, I put my blog, my work on the side and myself first. Because I really needed to be the person I was a few years ago. 
I've been living the most crazy life right now. It's my last few months in Portugal (THANK GOD!!), and I just want to do everything I wanna do, because I know the moment I'll be in Canada, it'll be really hard to see me here again. I’m so tired of Portugal. 
In June, I'll be back to outfit posts and a few more new posts that I really want to start doing. I want to go back to work 100% and also start to share a little more of my life with you guys.  
There's a lot of new things I wanna do. I want to finally change the blog design. Hopefully, it'll be in June. 
So I guess June will be THE month. 
I also want to continue work with Bruno, because I truly love his photos and if you don't follow him on Instagram, what are you doing with your life? His photos are GOALS guys! GOALS!!!  
So, this post was just to update you because I really felt like I owed you an explanation about why I haven't been so active on my blog and Instagram lately. 
I'll be back! Wait for me!   

Hey strangers! 
Tenho andado há quase um mês a evitar escrever este post, mas acho que já está mais que na altura de voltar. 
Este ano não começou como o planeado. Os primeiros dois/três meses de 2018 foram bastante complicados para mim, a nível pessoal. Eu comecei a mudar a minha maneira de pensar em relação a certas coisas e a viver mais no presente, e também comecei a lixar-me para o que os outros pensam de mim. 
Não vos vou mentir, eu meti o meu blog, o meu trabalho de lado, e eu em primeiro lugar, porque eu precisava mesmo de voltar a ser a pessoa que era à uns anos atrás. 
Tenho andado a viver a vida louca. São os meus últimos meses em Portugal (GRAÇAS A DEUS!), e eu só quero fazer tudo o que tenho de fazer, porque eu sei que no momento que estiver no Canadá, dificilmente me vão voltar a ver aqui. Estou tão farta de Portugal. 
Em Junho, vou voltar aos outfits posts e mais alguns posts novos que eu quero muito começar a fazer. Quero voltar ao trabalho a 100% e também começar a partilhar um bocadinho mais da minha vida com vocês. 
Existem várias coisas novas que eu quero fazer. Quero muito mudar o design do blog. Esperemos que seja em Junho. 
Acho que Junho vai ser O mês. 
Também quero muito continuar a trabalhar com o Bruno, porque eu amo mesmo as fotos dele, e se vocês não o seguem no Instagram, o que andam a fazer da vossa vida? As fotos dele são GOALS! 
Este post era apenas para vos dar um pequenino update, porque acho mesmo que vos devia uma explicação do porquê de não andar tão ativa, ultimamente, no meu blog e no Instagram. 
Eu vou voltar! ‘Me aguardem! 



Follow

0 Comments