October Favorites + Big News!

 

Hey guys! 
I'm so sorry for the late post but today I want to share a video with you that's why the post is so late. 
I decided to do another favorites video since the last one I've done was in June and I have a few new favorite products that I've been loving and I wanted to share it with you. 
I also have something that I'm really excited to tell you but you need to watch the whole video to know what it is. I hope you'd be excited as much as I am. 
I want to try to film a favorites video every month but it's not easy specially now that I only can upload a video once a week but I'm going to try it. 
I really hope you like it and don't forget to subscribe my channel for more! :) 

Olá! 
Peço imensa desculpa por o post hoje ser tão tarde, mas quero partilhar um video com vocês e é por isso que só consegui postar a esta hora. 
Decidi fazer outro video de favoritos, tendo em conta que o último video deste genero que fiz foi em Junho e eu tenho alguns produtos novos que ando a adorar que queria muito partilhar com vocês. 
Também tenho algo que estou muito desejosa de vos contar, mas têm de ver o video todo para saberem o que é. Espero que fiquem tão contentes como eu estou. 
Eu quero muito tentar filmar um video de favoritos todos os meses, mas não é fácil, pois agora só consigo fazer upload de videos uma vez por semana, mas eu vou tentar. 
Espero muito que gostem e não se esqueçam de subscrever o meu canal para mais! :)  


 




Follow

0 Comments