VIDEO: My Favorite Lipstick Colors For Fall | 2016

 


Good Morning :)
It's been so long since I've shared a video with you here on my blog but this one I couldn't not share with you. 
In this video I'm showing you what are all my favorite lipstick colors for this Fall.
Fall is my favorite season for lipstick colors. I love to wear more dark colors and reds. Well, I've been using some of these colors since August so their not only for Fall but are more appropriated. 
I had so much fun filming this video and I really like the final result. I really hope you like it as well. 
I'm uploading videos every week now so don't forget to check out my Youtube channel for more :) 

Bom dia :) 
Já faz um bocadinho de tempo desde que eu partilhei um video aqui no blog, mas este eu não podia de deixar de partilhar com vocês. 
Neste video, mostro-vos quais são as minhas cores de batons preferidas para o Outono. 
O Outono é a minha estação preferida para batons. Eu adoro usar cores mais escuras e vermelhos. Se bem que eu tenho usado algumas destas cores desde Agosto, então estas cores não são só para o Outono, mas são mais apropriadas. 
Diverti-me tanto a filmar este video e gostei muito do resultado final. Espero que gostem dele tanto como eu. 
Eu estou a fazer upload de videos todas as semanas, não se esqueçam de ver o meu canal de Youtube para mais :) 


 


♥ 

Follow

0 Comments